Sønderborg Golfklubs elitehold får stor opbakning fra lokale sponsorer!

Igen i år har flere af lokalområdets faste støtter af Sønderborg Golfklubs eliteafdeling, Broager Sparekasse, AT Solar og Lokalavisen bakket op omkring arbejdet med vore unge talenter. Dertil er yderligere kommet Mens Cut, som udover støtten også bidrager med en dygtig ung spiller til truppen.

Mange tak for hjælpen! I år er støtten gået til flotte nye spilletrøjer, der har fået påtrykt sponsorernes logo. God reklame for vore sponsorer, når spillerne dyster mod andre hold rundt om på de Sønderjyske golfbaner. Trykkene på tøjet er lavet af Fuldtryk.dk, som har sponsoreret selve påtrykning af de mange logo.

Også bags har det været muligt at skifte i år. I forbindelse med udskiftningen har eliteudvalget besluttet at donere de tidligere Wilson bags til junior afdelingen. Juniorafdelingen laver et fantastisk stykke arbejde med de unge spillere og er fast leverandør at nye talenter til eliteafdelingen. Vi håber bagsene kan være til gavn og glæde for juniorerne, ikke mindst når de er på tur og repræsenterer Sønderborg Golfklub rundt om i landet.

/Eliteudvalget