Begynderforløb

Velkommen som prøvemedlem i vores golfklub. Vi glæder os til at lære dig at kende og vil gøre vores bedste for at du kommer hurtigt i gang med golfspillet.

Du kan være startet på 2 måder:

1. Du har meldt dig først på sæsonen og er blevet sat på hold med andre, der har fået den samme gode idé. I bliver undervist samlet af en af pro'erne. Husk at have din logbog med dig hver gang.

2. Du har meldt dig lidt senere og kommer derfor til at følge et individuelt forløb.

• Du får 3 individuelle træningslektioner efter aftale med pro'en.
  • Du får udleveret en logbog, som du altid skal have med.
  • Du lærer at benytte GolfBox.
  • Du får regelundervisning på banen og via computer i et lille hold.

Du må straks gå i gang med at spille på par-3-banen. Du kan faktisk ikke gøre det nok. Det er afgørende, at du her i starten bruger megen tid på træning, så du hurtigt kan komme igennem de forskellige prøver. Du er ikke den første der skal igennem dette forløb, og vi skal nok hjælpe dig så meget som muligt.

Hilsen Begynderudvalger