Greenfee

Gundstrup banen Hverdage Weekend- & helligdage
Seniorer (over 18 år) 300 kr. / 40 € 350 kr. / 46 €
Juniorer (18 år og derunder) 150 kr. / 20 € 175 kr. / 23 €

Greenfee betales enten forud via GolfBox eller via betaling med kreditkort i klubbens ProBox24 automat. Bemærk at kontant betaling IKKE er mulig.
Automaten beregner automatisk den korrekte pris ved f.eks. venskabsklubber, spil med medlem etc.
Eventuelle vouchers / gavekort indløses også via automaten.

Prisen inkluderer brug af puttinggreen og drivingrange (inkl. træningsbolde) og gælder for hele dagen.
Der er mulighed for leje af trolley (40 kr. / 6 €) og buggy (250 kr. / 35 €). Buggy dog kun mod forudbestilling.
Endvidere kan der lejes udstyr i proshoppen i dennes åbningstider. Softspikes er påbudt!

Sønderborg Golfklub modtager Golfhäftet.

Fleksmedlemmer er velkomne.

Greenfeeaftale

Sønderborg Golfklub har indgået grenfee aftale med et antal klubber. Se nærmere under Greenfee aftale.

Fritspilsaftale

Der er indgået en gensidig fritspilsaftale med Nordborg Golfklub. Kort fortalt kan fuldtids medlemmerne i de to klubber opnå ubegrænset spilleret på naboklubbens bane i perioden 1. april til 31. oktober mod betaling af 500 kr.

Gæstespillere

Fuldgyldige medlemmer af Sønderborg Golfklub har ret til at medtage en gæstespiller til halv greenfee (i forhold til standard prisen).

Gensidig gratis greenfeeordning for juniorspillere

Sønderborg Golfklub har tiltrådt DGU´s ordning om gensidig gratis greenfee for juniorspillere. Du kan se hvilke klubber der er med i ordningen og læse mere om ordningen på Dansk Golf Unions juniorsider.