Hall of fame

Klubmester

Klubmestrene i henholdsvis slagspil og hulspil kåret hvert år i september. I slagspil spilles, ud over selve klubmesterskabet for damer og herrer, også om klubmesterskaberne i forskellige alderskategorier.

Hole-in-one

Ifølge DGU defineres en hole in one således:
- skal finde sted under normalt spil af en runde, som dog ikke behøver at fuldføres.
- skal være spillet med en medspiller/markør, eller slaget skal være overværet af et vidne.
- slaget skal være det første slag på hullet, det vil sige, at hole in one med en ny eller provisorisk bold ikke anerkendes.
- slaget skal være slået til den ordinære green fra et af de ordinære teesteder eller fra et af klubben afsat provisorisk teested, som dog ikke må ligge væsentligt fra det ordinære teested.

En hole-in-one opnået under de angivne betingelser på Gundstrup banen belønnes af klubben med den traditionelle flaske whisky.

Banerekord

For at kunne godkendes som banerekord skal runden være spillet under turneringsforhold.

Der føres banerekorder for damer (henholdsvis amatører og professionelle) fra rød tee.
Der føres banerekorder for herrer (henholdsvis amatører og professionelle) fra gul tee.