Girls only 2013 / Pige golf i Odense

Distrikt 3's pige dag blev i år afholdt i Odense Eventyr Golfklub, med deltagelse af 5 piger fra Alssund golfklub.
Olivia, Andrea, Sascha, Laura og Ellen fik her også muligheden for at lufte de nye Junior trøjer.

Selv om vejrguderne ikke viste sig fra sin bedste side lørdag morgen d. 25 maj 2013, drog 5 forventningsfulde pige golfere afsted til Odense for at deltage i Distrik 3's årlige pige dag / Girls only.

Turneringen er kun for piger og det var med noget spænding i maven og forventningens glæde, at pigerne drog mod Odense. Kort efter ankomst og introduktion blev pigerne delt op i hold på tværs af de deltagende klubber og skulle som første punkt i dagens program spille Odense Eventyr Golfklubs fine 9 hullers Pay & play bane.

Det var for især de endnu ikke frit spillede piger en stor oplevelse at spille en fremmed bane og så endda på en bane med hele fire par 4 huller hvoraf det længste er hele 265 m. Pigerne gik ordentlig til opgaven og efterhånden klarede også vejret op og de fik en rigtig god golfoplevelse.

Læs hele beretningen her

/Juniorudvalget