Junior sæsonafslutning

Der var god lejlighed til at vise de flotte spillerdragter frem under turneringen. Dragterne er sponsoreret af Danfoss, Mens Cut og Tandlægerne i Sundhedshuset

Der var fuld fart på banen og et mylder i klubhuset da juniorerne afholdte deres årlige afslutningsturnering den 29/9. Turneringen var organiseret som greensome, hvor spillerne kunne tage søskende, forældre eller bedsteforældre med.

Trods det begyndende efterårsvejr, deltog hele 55 spillere i turneringen, der var sponsoreret af Sønderborg Værktøjsfabrik, og traditionen tro, var der præmier til alle deltagere.

Efter en god turnering, der blev gennemført på både par 3 banen og den store bane, blev der hygget i klubhuset med sodavand og sandwichs.

Turneringen markerede afslutningen på en rigtig god sæson med masser af aktiviteter, gode træningsmuligheder og turneringer for de ca. 75 juniormedlemmer i klubben.

Vi siger tak for en god sæson og glæder os til at se jer alle sammen igen når den nye sæson starter.

/Juniorudvalget