Klub 37

Klub 37 stifter du bekendtskab med, når du er færdig på par-3-banen og skal til at tage Kaninprøven.  Her får du mulighed for at lære en række af klubbens andre spillere at kende, da det er muligt for alle klubbens spillere at tilmelde sig. Det foregår på 18 hullers banen.

Du tilmelder dig Klub 37 på lige vilkår som alle andre (se længere nede).  For at klare Kaninprøven skal du spille hul 1-9 og opnå minimum 12 points .Du får følgeskab af en af Begynderudvalgets medlemmer. Klarer du det, er du fritspillet, og kan derefter gå alene på hele baneanlægget.

Klubben spiller hver torsdag hele sommeren igennem. Der er gunstart (alle starter samtidig) kl. 18. Sidst på sommeren (september) kan starttidspunktet blive fremrykket grundet tidligere solnedgang.

Man tilmelder sig på Golfbox senest samme dag før kl. 12. Man møder på dagen op ½ time før start. Udskriv dit scorekort og aflever  til dagens turneringsleder. Betal 10 kr på MobilPay 55511 (20 kr. første torsdag i måneden). Turneringslederen sætter flights. Vi spiller 9 huller, og når sidste mand er kommet ind (du skal aflevere dit scorekort senest 20.30) mødes vi over en øl eller sodavand på terrassen eller klubhuset til præmieoverrækkelse. Regelspørgsmål kan også afklares her.

I Klub 37 tilstræber vi en god og hyggelig omgangstone. Vi driller, roser, pjatter, er seriøse og frem for alt indstillet på, at alle skal have det sjovt med at spille golf, også selv om man er nybegynder. Vi venter på hinanden, og sørger for at alle kommer godt igennem alle 9 huller.