Toppen af frivillighedsarbejde

Vi spurgte blandt de 50 tilmeldte til frivillighedsarbejde om der var et par stykker der ville hjælpe med at male gavlen på Bag-stalden.

Og wupti - så stod 8 velmotiverede malere og brugte 5-6 timer på maleriet..... Resultatet tæller for sig selv.

Men, vi kan godt bruge flere til den fælles arbejdsdag d 13. juni. Det er jo en lørdag, så de fleste arbejdsramte har her muligheden for også at hjælpe.

For golfklubben betyder det frivillige arbejde rigtig meget. Arbejdet betyder at enten "forskønnes" klubben eller vi sparer relativt dyre håndværkerudgifter, hvilket igen betyder relativt lavere kontingent. Og greenkeeperne kan koncentrere sig om deres egentlige arbejde, nemlig at golfbanen står fint, hvilket den iøvrigt gør lige nu.