Etik på golfbanen – igen

Jeg benytter enhver lejlighed til at fortælle alle, at vi i Alssund Golfklub tager godt imod greenfee gæster, og at vi er en klub med stort socialt ansvar.

Bestyrelsen har udarbejdet reklamemateriale til campingpladser m.v. at reklamere for vores fantastiske 18 hullers bane og vores par 3 bane.

I klubbladet fra marts måned 2010, opfordrede jeg alle til at modtage gæster venligt og hjælpsomt, så gæsterne får en positiv oplevelse ved besøget på Alssund Golfklubs bane.

Min opfordring gjaldt både når gæsterne ankommer til klubben, og når de spiller på banen. Et venligt ord, være parat til at lukke igennem, når der er behov for det.

Det drejer sig blot om, at vi behandler alle, som vi selv ønsker at blive behandlet.

Langt de fleste af klubbens medlemmer følger selvfølgelig ovennævnte opfordring, men alligevel hører jeg om episoder, der ikke følger ovennævnte opfordring.

Jeg håber denne lille reminder kan være med til, at vi undgår episoder, hvor klubbens medlemmer eller gæster føler, at de ikke har en god oplevelse før de spiller ud, mens de spiller og efter spillet.

Sven-Erik Vad
formand