Fritspilsaftalen med Nordborg Golfklub fortsætter i 2020

Den gensidige fritspilsaftale mellem Nordborg og Sønderborg Golfklub er nu forlænget til også at gælde for sæsonen 2020.

Kort fortalt kan fuldtids medlemmerne i de to klubber opnå ubegrænset spilleret på naboklubbens bane i perioden 1. april til 31. oktober. For 2020 er prisen nedsat til 500 kr.

Den fulde ordlyd af aftalen kan læses via linket nederst på siden.

Fuldtidsmedlemmer i Sønderborg Golfklub kan tilkøbe spilleretten i Nordborg Golfklub enten i vores sekretariat i dettes åbningstid eller ved indbetaling af 500 kr. til klubbens konto 8010-1050385 eller via MobilePay til 72800 med oplysning om "Fritspilsaftale + medlemsnummer".

Efterfølgende registreres det i GolfBox, at man har tilkøbt frit spil og man vil herefter ikke blive opkrævet greenfee når man registrerer sig som greenfee spiller forud for runden i Nordborg. Bemærk at man fortsat skal registrere sig som greenfee spiller på normal vis når man spiller på naboklubbens bane.