Hjælp til sponsorudvalget søges

Sponsorudvalget under Sønderborg Golfklub søger frivillige, som kunne have lyst og interesse i at deltage i dette spændende og meget vigtige arbejde for vores klub.

Arbejdet består i opsøgende kontakt til firmaer, butikker o.l., som på denne måde kan blive promoveret i nærområdet. Endvidere består arbejdet i at kontakte vore rigtig mange gode trofaste sponsorer for forlængelse og evt. ændring af nuværende aftaler.

Dette arbejde vil give kontakt til mange personer hos firmaer og butikker i golfklubbens nærområde.

Vi håber, at dette kunne have din interesse, og vi vil gerne fortælle mere om arbejdet på et personligt møde, med de nuværende medlemmer af sponsorudvalget.

Kontakt formand for sponsorudvalget Jakob Haunstrup via mail eller på tlf. 21412191. Eller kontakt udvalgsmedlem Hans Erik Hansen via mail eller på tlf. 40893730.

Vi glæder os til at høre fra dig.

/Jakob Haunstrup