REHAB golf

Indtil udgangen af september 2023, tilbyder Sønderborg Golfklub, REHAB GOLF til voksne med funktionsnedsættelse, som følge af hjerneskader efter blodprop, hjerneblødning, medfødt fysisk handicap eller skader efter diverse ulykker. Voksne med psykiske handicaps er også velkomne.

Vi tilrettelægger golfspillet ud fra den enkelte deltagers fysiske og/eller psykiske formåen. Golftræning og golfspil giver motion, frisk luft, kræfter og balance, og deltagerne opnår samtidig et fællesskab i og omkring golfklubben.

Golfudstyr kan lånes i klubben, og der er frivillige golfspillere til at hjælpe og guide i golfspillets teknik og regler.

Vi mødes hver fredag kl. 10 - 12 på Sønderborg Golfklubs bane, Gundstrup 2, 6440 Augustenborg.

Vi spiller på den korte par 3-bane, og efterfølgende hygger vi os i klubhuset. Kan man ikke være aktiv spillende i de 2 timer, er det ok at stoppe spillet før tid.

Pårørende er velkomne til at deltage i REHAB GOLF, både som hjælper og/eller som spiller.

For alle deltagere, er den 1. gang gratis. Derefter tilmelder man sig og betaler for perioden.

Kontingent for perioden april til udgangen af september, 750 kr.
Pårørende, der ønsker at spille golf, betaler et ordinært par 3-bane medlemskab, 1000 kr., der gælder året ud.

Yderligere oplysninger og tilmelding kan ske til:
Klubsekretær Susanne Pedersen, tlf. 74473797 eller mail
Hanne Thaysen, tlf. 30821254 eller mail