Par 3 banen / Pay & Play

• Banen

Par 3 banen / Pay & Play

Ud over den "store" 18 hullers Gundstrup bane råder Sønderborg Golfklub også over en mindre 6 hullers par 3 bane.

Banen bruges fortrinsvis af vore begyndere, der træder deres første golfsko på denne bane. Banen har greens, bunkers og hazarder som en "rigtig" golfbane og er ideel for begyndere eller hvis du blot ønsker en kort og hurtig runde.

Banen er endvidere åben for Pay & Play gæster og bruges i forbindelse med f.eks. firmaarrangementer.

Pay & Play

Hos Sønderborg Golfklub har du mulighed for at afprøve golfspillets fortrinligheder helt uden forkundskaber. Vores par 3 bane samt driving range og puttinggreen er åben for alle - uanset om du har spillet før eller ej.

Priser (greenfee)

Par 3 banen Hverdage Weekend- & helligdage
Seniorer (over 18 år) 100 kr. / 13 € 100 kr. / 13 €
Juniorer (18 år og derunder) 75 kr. / 10 € 75 kr. / 10 €

Prisen inkluderer brug af puttinggreen og drivingrange (inkl. træningsbolde). Der er mulighed for leje af trolley (40 kr. / 6 €) og buggy (250 kr. / 35 €). Buggy dog kun mod forudbestilling. Endvidere kan der lejes udstyr i proshoppen i dennes åbningstider.

Greenfe betales med kreditkort i klubbens ProBox24 automat. Bemærk at kontant betaling IKKE er mulig.
Eventuelle vouchers / gavekort indløses også via automaten.