Seniorklubben

Formiddagshold. Handicap max. 45:

Kontingent udgør 150 kr., der betales til seniorklubbens konto i Sydbank, reg. nr. 8010 konto nr. 1072090.
Fristen for rettidig indbetaling er den 1. april.

Der spilles hver mandag 18 huller med gunstart
(i vinterhalvåret 9 huller).

Fra april til oktober startes kl. 8:30.
Scorekort afleveres senest kl. 8:15.

Fra november til marts startes kl. 9:30.
Scorekort afleveres senest kl. 9:15

Eftermiddagshold. Handicap max. 48:

Kontingent (eftermiddag) udgør kr. 150,00 som betales senest 1. april til eftermiddags konto reg. Nr. 8010 kontonr. 1072090.

Der spilles hver mandag 9 huller med gunstart.

Hele året startes kl. 13:00.
Scorekort afleveres senest kl. 12:45.

Turneringsfee

Indbetales på samme måde som kontingent.

Pointberegning

Der gives 8-6-4-3-2 point til de 5 bedst placerede i hver række. Øvrige deltagere gives 1 point.
Hvis flere spillere er lige deles pointene, f.eks. to spillere lige på 2. pladsen skal dele 6+4=10 point og får således 5 point hver.
Deltagelse i udflugter giver 1 point. De der vælger at spille hjemme får ligeledes 1 point.
Se liste over pointberegning på hjemmesiden under resultater.
I forbindelse med afslutninger uddeles præmier til de bedst placerede i hver række.

Det er altid matchlederen der afgør om der er deltager nok til at kalde den MATCH

Hvis du gerne vil deltage i Senior klubbens turnering om mandagen og i Senior klubbens arrangementer kan du deltage ved at overholde betalingsfristen for kontingentet.

Nye medlemmer er velkomne hele året. Kontakt bestyrelsen.