Fantastisk opbakning til børnecancer fonden

Grundlovsdag lagde Sønderborg Golfklub bane til årets golfturnering til fordel for børnecancerfonden i samarbejde med Team Rynkeby.

Ikke færre end 108 spillere fra 11 klubber deltog i turneringen, der blev afviklet i et fantastisk sommervejr og med en bane, der viste sig frem fra sin allerbedste side.

Efter turneringen var der hyggeligt samvær på terrassen og spisning med præmieoverrækkelse i det til lejligheden opsatte telt. Mange sponsorer havde støttet turneringen med flotte præmier og mange spillere kunne gå hjem fra en vellykket dag med en flot præmie.

Vigtigst var dog, at der blev samlet et flot beløb ind til det gode formål. Når det endelige beløb er gjort op vil det blive overrakt til Team Rynkeby ved en passende lejlighed.

Vinder af holdkonkurrencen blev holdet fra Thybo Proshop, bestående af Jan Paulsen, Victor Thybo, Daniel W. Andersen og Troels Thybo. Den individuelle sejr gik til Jens Andersen fra SB Golf.

/Turneringsledelsen